آموزش ساخت ایمیل در یاهو
آمار بازدید
بازدید امروز =>
باردید دیروز =>
بازدید هفته =>
بازدید ماه =>
بازدید سال =>
بازدید کل =>
کل مطالب => 238
کل نظرات => 232
بیشترین بازدید => 9979
تاریخ بیشترین بازدید : 1395/3/18
امکانات وب
تبلیغات
1- درحال کامل کردن نسخته انگلیسی وبلاگ
2- در حال آماده کردن امکان تبلیغ در وبلاگ
3- در حال آماده کردن صفحه ی اصلی
4- فعلآ همه صفحات اجتماعی وبلاگ بسته است (( در این زمینه منتظر اطلاع رسانی بیشتر باشید . ))
5- در حال کامل کردن یک نوشته ویژه برای تیر ماه

 

شروع ثبت نام و ساخت ایمیل در سایت یاهو :

 

ابتدا باید وارد سایت یاهو شوید .

 

نکته ۱ : وقتی شما آدرس www.yahoo.com را وارد میکنید و اینتر را میزنید یاهو با توجه به اینکه شما در چه کشوری هستید ، شما را به یکی از زیر دامنه های خود هدایت میکند .

برای مثال ، شما اگر در کشور ایران باشید و آدرس www.yahoo.com را وارد کنید . به این آدرس هدایت خواهید شد : en-maktoob.yahoo.com

نکته ۲ : بعضی از دوستان از این گلایه میکند که صفحه یاهو برای آنها باز نمی شود . اولین مورد این است که احتمالا سرعت اینترنت شما پایین هست و باید چندین مرتبه تلاش کنید . دومین مورد هم این هست که صفحه های یاهو برای امنیت بیشتر از پروتکل httpsاستفاده میکند . که در ایران معمولا این صفحات کند بارگذاری میشوند . بعد از وارد کردن آدرس صفحه ای مطابق شکل زیر نمایش داده میشود .

در شکل زیر دو کلمه وجود دارد SIGN IN و Sign Up

برای شروع ساخت ایمیل روی کلمه Sing Up کلیک کنید و صبر کنید تا صفحه جدید باز شود . اگر صفحه برای شما باز نشد ، مجددا تکرار کنید .

بعد از کلیک بر روی کلمه SignUp ، صفحه ای مطابق تصویر زیر نمایش داده میشود . تمام گزینه های درخواستی در فرم زیر , حتمآ باید پر شوند که هر بخش آن را شماره بندی کردیم و در زیر عکس توضیحات آن را قرار دادیم .

 

1 (My Name Is)

شامل دو کادر است که باید نام و نام خانوادگی خود را در آن بنویسید . (فقط به انگلیسی وارد کنید)

 2 (Pick a Yahoo! ID)

وقتی نام و نام خانوادگی را وارد کردید ، با کلیک روی این بخش ، یاهو چند مورد ایمیل به شما پیشنهاد میدهد .اگر هیچکدام از موارد پیشنهاد شده مورد پسند شما واقع نشد ، می توانید خودتان ایمیل دل خواهتان را وارد کنید .

(نام آی دی شما باید با حروف شروع شود)

(به جز حروف میتونید از اعداد و _ و . هم برای نام ایمیل خود استفاده کنید)

مثال : alireza.rad یا alireza_12345 یا alireza.rad4456

(اگر ایمیل وارد شده شما قبلا توسط فردی دیگر ثبت شده باشد ، با علامت قرمز به شما اطلاع میدهد )

(دقت کنید ، هر نامی وارد کنید ، همان به عنوان ایمیل شما انتخاب میشود)

3 (Pick a password)

رمز مورد نظر خودتان را وارد کنید ، حداقل ۶ و حداکثر ۳۲ حرف . دقت کنید هنگام وارد کردن رمز ، صفحه کلید روی حالت انگلیسی باشد . رمز شما باید با یک حرف شروع شود . حداقل یکی از حروف رمز شما باید با حروف بزرگ وارد شود . رمز شما باید شامل حروف به همراه اعداد و یا ترکیبی از حروف و کاراکتر های مجاز دیگر باشد . اگر از پسورد شما ایراد گرفت ، دقیقا موارد بالا را با دقت انجام بدهید .

4 (Retype password)

برای اطمینان از صحت رمز قبلی ، رمز خود را دوباره تایپ کنید .

5 (I was born on)

سال تولد خود را وارد کنید (به تاریخ میلادی) (ماه) (روز) (سال) .

6 (My gender)

جنسیت خود را مشخص کنید Male برای مرد و Female برای زن .

7 (Language)

در این قسمت باید زبان مورد استفاده خود را انتخاب کنید که پیشنهاد ما همان زبان english است .

8 (Country)

کشور خود را انتخاب کنید .

9 (Mobile Phone) (این بخش اختیاری است)

در این بخش شماره تلفن خود را باید وارد کنید . از شماره تلفن برای تاییدیه ها و اطلاعاتی که به شما برای بازیابی رمز کمک خواهد کرد , استفاده میشود .

10 (Alternate email) (این بخش اختیاری است)

در این بخش هم اگر ایمیل دیگری دارید و یا ایمیل یکی از دوستان مورد اعتماد خود را وارد کنید . از ایمیلی که در این بخش وارد میکنید ، همانند شماره تلفن برای بازیابی رمز عبور و تاییدیه ها استفاده خواهد شد .

11 (Create My Account)

اگر با دقت تمام مراحل و موارد را کامل کردید بر روی این دکمه کلیک کنید ، تا وارد مرحله بعدی شوید . اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید این صفحه نمایش داده میشود :

 

 

 

در این صفحه شما باید به دو سوال به دلخواه خود پاسخ دهید . توضیحات بخش ها را بر اساس شماره در زیر توضیح دادیم :

(این بخش ها برای زمانی استفاده خواهد شد که شما رمز عبور خود را فراموش کردید)

1 (secret question 1)

با کلیک روی این کادر لیستی از سوالات برای شما باز خواهد شد ، که باید به آن پاسخ دهید (در حد یک یا دو کلمه ) به طور مثال : گزینه اول نام کوچک عموی شما را سوال میکند ، که شما به انگلیسی جواب سوال را وارد کنید . البته شما میتوانید با انتخاب گزینه آخر سوال و جواب را خودتان ایجاد کنید .

2 (Your Answer)

جواب سوال را وارد کنید

3 (secret question 2)

سوال دوم را انتخاب کنید

4 (Your Answer)

به سوال پاسخ دهید

5

در کادر روبرو شما حروف و اعدادی را میبینید که به صورت مبهم نمایش داده شده اند ! این بخش به این خاطر است که یاهو اطمینان داشته باشد که مراحل ثبت نام توسط رباط انجام نمیشود . با کمی دقت حروف و اعداد را بخوانید و اگر تصویر برای شما ناخوانا بود و یا نمایش داده نشد ، روی دکمه فلش کنار تصویر کلیک کنید تا تصویر جدید نمایش داده شود .

6

در این بخش حروف و اعدادی که در کادر بالا خواندید به صورت دقیق تایپ کنید .

7

بر روی دکمه Done کلیک کنید .

 

اگر مراحل را دقیق انجام داده باشید , تصویری مطابق شکل زیر نمایش داده خواهد شد . در این تصویر مشخصات و سوالاتی که شما پاسخ دادید نمایش میدهد . بر روی دکمه Get Started کلیک کنید .

 

 

 

بعد از کلیک بر روی دکمه Get Started امکان دارد تصویری مطابق شکل زیر نمایش داده شود . در این تصویر بر روی دکمه Disagree کلیک کنید . 


 

بعد از این کار ، ایمیل شما ساخته شده و به سایت یاهو منتقل خواهید شد .اگر دقت کنید ، این بار به جای کلمه Sign Up ، نام شما نمایش داده میشود .شما هم اکنون دارای ایمیل هستید و از این به بعد ، میتونید وارد ایمیل خود شده و ایمیل ارسال و دریافت کنید . ایمیل های دریافتی داخل پوشه Inbox قابل دیدن است . از این پس از طریق آدرس  www.mail.yahoo.com  میتوانید وارد ایمیل خود شوید .

مطابق شکل بالا قسمت های زیر را باید پر کنید :

در قسمت Yahoo ID نام ایمیل و در قسمت Password رمز خود را وارد کنید ودر آخر بر روی دکمه Sign In کلیک کنید تا وارد سیستم شوید . ضمنا از همین آی دی میتونید از برنامه یاهو مسنجر برای چت نیز استفاده کنید .


10 نوشته برتر
cache01last1676793283